Cravings



Nu har det varit jobb flera dagar i rad, jobbar så mycket jag kan för att få ihop mer tid denna månad jämfört med förra. Det blev gräsligt dåligt med timmar då pga att både jag, Nellie och Alice blev sjuka i omgångar. Men nu är vi friska *peppar peppar* och krya och jag kan jobba så mycket det bara går. Vilket kommer gå ännu lättare nu då jag får tillbaka min bil imorgon!! Gissa om Robban kommer få en bamsekram för att han fixade den även denna gång utan att det kostade skjortan. Har dessutom hittat några som gärna ställer upp som barnvakt och det underlättar då jag har mina kvällspass, så just nu går det åt rätt håll. Fick även en fiiin överraskning då jag kikade på deklarationen, mycket pengar tillbaka till mig och det gillar jag!

I övrigt händer det inte så mycket nu. Jag har jobbat, umgåtts en hel del med underbaraste Petra, pysslat med brudarna och funderat på om jag är med barn....Hahaha! Nejdå, men skämt och sido, om jag inte varit hundra på att så inte är fallet hade jag verkligen funderat idag. Jag har haft cravings utan dess like, vilket jag aldrig haft när jag varit med barn iofs, och hela dagen har kretsat runt CocaCola och smågodis. Det är det enda jag velat ha, och det har inte bara varit nåt litet sug efter det utan ett rent begär. Men men förhoppningsvis vaknar jag upp till en dag utan begär imorgon ;)

Kommer inte ha tid med begär då heller för då ska jag jobba, lämna tillbaka Petras bil till henne, hämta min egen, städa, gå med hundar, hämta och lämna på dagis, laga mat och tvätta så min dag är fullbokad.

Men nu är det sängen som hägrar så natti natti och sov sött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0