Filmfredag med goa vänner



Igår hade vi filmkväll här hemma. Det hela började med ett raseriutbrott från Nellies sida så det tog betydligt längre tid än vanligt för mig att få henne i säng. Speciellt som hon hade fullt upp med att slå, sparka och kasta saker på mig för att jag var så dum. Men tillslut efter att ha pratat med pappa i telefon och troligen av ren och skär utmattning slocknade hon. Sen blev resten av kvällen lugn. Det var jag, Malin, Jonsson och Jon som började med att kolla lite på Lets Dance och sedan på en komedi med Adam Sandler. Jon drog först då han kom hit direkt från jobbet och sedan drog Malin då hon blev trött och skulle jobba idag. Så kvar blev jag och Jonsson men inte gjorde det något. Han är en av de bästa vänner jag har och vi har alltid haft roligt tillsammans, man kan iofs aldrig ha tråkigt med världens bästa Jonsson! Det kändes lite som att färdas bakåt i tiden då vi umgicks så mycket mer med varandra och det var en härlig känsla. Vi kollade klart på filmen, vissa knäppte en elak bild (nämner ingen), snackade lite skit och vid halvtolv drog han sig tillbaka mot Ljusdal. Underbart med vänner som får en att må så bra! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0