Dags för förändring?



En sån där konstig kväll. Det kryper i hela mig. Tusen tankar, tusen funderingar, ingen att rådfråga och inga svar. Jag stör mig på saker jag inte borde och inte vill störa mig på. Jag skulle vilja prata bort en timme eller två med någon men samtidigt känner jag att jag inte vill prata med någon, eller möjligen en underbar person. Har lessnat på visst skitsnack och vill göra en förändring men finns ingen möjlighet till att göra någon just nu. Jo det finns det men den förändringen är inget alternativ. Kan man inte få backa tillbaka tiden ibland? Eller kanske bara få hoppa tillbaka och göra lite annorlunda val lite här och där. Men det lär ju aldrig hända så det är lika bra att försöka hitta nya lösningar på det jag inte är nöjd med, fast det värsta är väl ändå att jag egentligen är nöjd. Jag är bara fruktansvärt less på vissa människor som ska lägga sig i för mycket och slänga ur sig onödiga kommentarer. Så lösningen blir väl finna nytt och byta. Säger väl som vissa av mina bästa vänner "Kör på bara" Om jag bara visste åt vilket håll...


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0