Jag vet inte men..



Känner för att skriva av mig men vet inte riktigt om vad. Är irriterad idag MEN vet heller inte på vad! Känner mig som en riktigt jävlig 
klimakteriekossa som bara snäser och fräser åt allt. Inte hjälper direkt förkylning och feber det hela heller, blir bara ännu mer irriterad på att inte ha någon ork och bli andfådd för minsta lilla. Sen är jag väl lite extra sur då en av mina bästa vänner råkar ut för saker som h*n inte förtjänar, om det åtminstone kunde vara bara en sak som personen i fråga skulle behöva handskas med men nej då, problem kommer sällan ensamma. Vissa personer skulle helt enkelt behöva läxas upp, fostras upp och inte minst växa upp!! Tänk på vad ni gör, vad ni utsätter andra för när det ska tryckas ner, pikas, muttras och få dom att känna att dom gjort fel när dom inte ens gjort ett enda fel. Istället för att helt enkelt vara uppmuntrande och backa upp dom ni tycker om...

Näe nu ska jag trotsa orken och ta med mig Sess på en rejäl promenad. Det får väl helt enkelt gå långsamt, vilket det i och för sig gör med henne, inte direkt samma tempo som jag är van vid med våra små vilddjur. Men mitt i allt det negativa så är det himla skönt väder och varmt och soligt så det är i alla fall uppmuntrande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0