Roadtrip Roadtrip Yeay!



Imorgon rymmer jag och det behövs verkligen. Tack du underbara vän som tar emot mig med så kort varsel ♥ Bara resan kommer vara skön, helt själv i bilen i några timmar med musiken på högsta volym kommer bli precis vad jag behöver. Och sedan en tjejkväll/natt/morgon med massa snack kommer bli fint, att bara få vara jag en stund. Så nu måste jag hoppa i säng, måste upp tidigt för att fixa med allt, jobba och packa! Tur jag inte ska ha så mycket med mig men jag har inte packat en enda grej då jag jobbade kväll ikväll och när jag kom hem var syrran och Petra här för film-och pizzakväll, vilket som vanligt inte blev av, ja pizzan åt vi men nån film blev det inte. Det var mysigt i alla fall, jag tycker om att ha er här, ni är mina absoluta favorittjejer ♥
Natti natti och dröm sött ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0