Saknat dig mer än du anar



Igår kväll pratade jag med en vän jag inte hört från på länge, alldeles för länge. Vi pratade i kanske en kvart om allt som hänt de senaste åren med barn, jobb och allt som händer omkring en och bestämde även att höras mer senare i veckan och inte låta det gå ett år eller mer igen. Efter att vi pratat tog jag med mig datorn och gick och la mig, tittade på en serie och lyssnade sedan på musik tills jag somnade ifrån datorn. Men vaknade till bara en stund senare och såg att jag fått ett sms från samma vän, ett sms som var så mitt i prick att jag hajade till. Det är nästan skrämmande vad bra du känner mig, hur är det ens möjligt när vi inte setts på några år nu? Och lite lustigt är det ju att någon jag inte träffat på flera år känner mig bättre än vissa jag träffar varje vecka, det får en att tänka lite på vilka det är som egentligen engagerar sig och märker vad som händer i ens liv...

Men vänner som dig växer inte på träd så även om jag bara får några få som dig är jag mer än nöjd. Och än en gång ett STORT grattis till dig, välkommen till 30-klubben! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0