New Years Eve...mmmmmm ;)



Att ha tre hundar hemma som behöver rastas kombinerat med en dunderförkylning med feber är inte det mest ultimata. Men nu har vi tagit oss igenom förmiddagspromenaderna och jag är slut så nu sitter jag uppflugen på bänken, vilket jag kan göra när ingen annan är hemma, och skriver några rader här medan jag njuter av musiken som strömmar ur högtalarna ovanför mig. Det är underbart väder ute och helst skulle jag vilja ligga ute och sola men har en känsla av att gå ut och klä av mig inte är den mest genomtänkta idén för stunden. Men kanske i alla fall tar med mig Stephen Kings "Under Kupolen med mig ut och plöjer igenom några sidor om jag piggnar på lite senare. Just för stunden vill jag egentligen bara krypa ner i sängen, kanske att jag gör det med, och drömma mig bort...

Igår kväll kom lilla Anna över för lite chips, dip och film. Vi skrattade mycket, diskuterade hundar, gubbar, jobb och en massa allmänt tjejsnack och funderade på om det ens är lagligt att vara så het som Zac Efron i New Years Eve!! Jisses! En härlig kväll med syster helt enkelt, det var längesen vi hade en sån nu och det behövdes. Och än en gång slås man av vad lika varandra vi är i vissa avseenden :)



Gotroll ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0