Det här med ord



Finns ingen, absolut ingen som kan få mig att skratta som Petra, du är ju bara helt jävla underbar! :) Hur kan du lyckas berätta en historia som egentligen är tragisk från början till slut men samtidigt få mig att skratta igenom alltihopa? Fan jag skrattar fortfarande bara jag tänker på det, lite väl målande beskrivningar ibland kanske ;) Men jag hoppas verkligen att allt blir bättre med dig snart gumman ♥

Annars funderar jag mest på om folk tänker på vad dom säger? Menar ni det ni säger till folk eller babblar ni bara på utan att ha en aning om vad ni sagt? Eller är ni bara usla på att uttrycka er ibland så det låter helt galet? Vissa gånger vet man inte vad man ska tro...

Men nu tänker jag åka och hämta dom som alltid säger vad dom tänker i alla fall, även om det kan låta helt osammanhängande vissa gånger. Vi ska hem, äta, tvätta oss och på med pyjamas innan lillmoster kommer och är barnvakt medan jag avverkar mitt kvällspass. Nellie blev jätteglad då jag berättade att det skulle vara Amanda som skulle komma och vara med dom idag så jag hoppas det håller i sig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0