30 dagar


 
Ska man gå efter det senaste datumet dom gav oss för bf så är det idag precis 30 dagar kvar och jisses vad jag längtar tills detta är över nu, hur elakt det än må låta. Klockan är inte ens nio på morgonen och jag känner mig redan så tung och har ett sådant tryck över magen att jag inte orkar mycket mer än att andas. Så ja jag längtar verkligen tills denna sista månad är över så vi får träffa den lilla och jag får tillbaka min kropp igen.
 
Helgen blev ganska lugn. Grillade med bästa Petra på fredagkvällen och bara myste. På lördagen var det grytprovet för Atlaz som gick finfint. Och på söndagen fick vi främmande av flickornas morfar, extramormor och en extrakusin, då blev det livat till och från då det blev lek med tågbana, bilar och såklart filtar när man klär ut sig till sjöjungfru och ålar omkring på golvet. Fantasin är det minsann inget fel på :)
 
Vi fick till en sprillans ny bild på Atlaz igår också. Även om han inte alls fattade vad mamma och pappa ville att han skulle göra. Vi manade på honom om att han skulle stå och han satte sig fint ner och la huvudet på sne. Men när vi letade fram ett utställningskoppel och satte det på honom då var det minsann inga problem att stå helt plötsligt. En riktig snygging som klarade sitt Grytanlagsprov :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0