En less badboll


 
Jag har alltid varit en funderare. Alldeles för mycket tankar om allting, vilket många gånger kan vara bra men ibland är det rent ut sagt värdelöst. För man funderar även på saker man inte vill tänka på och det går inte att stänga av. Just nu är jag rund som en boll, känner mig otymplig som få och har ingen riktig lust till nånting. Jag försöker på alla sätt att ta mig ur denna bubbla jag hamnat i men det går inget vidare. Jag fick t.ex höra igår att jag var vacker av en person jag inte pratat med på snart ett år och jag kan inte ens ta det till mig. Jag tackade givetvis men hade samtidigt ett motargument till varför jag inte är det. Jag har aldrig sett mig själv som vacker, kommer heller aldrig att göra det, och definitivt inte som jag ser ut just nu.
 
Jag hoppas nu på en trevlig kväll ikväll, bästa Petra kommer hit och det är sällan man har tråkigt i hennes sällskap. Då kanske man kan släppa lite av allt som snurrar i huvudet, om så bara en liten stund. 
 
Till sist vill jag bara säga att gubbsjuka...fy fan!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0