Kvalite 1


 
Ja här har man varit vaken i två timmar. Fastän Alice somnade närmare halvnio igår kväll så vaknade hon vid fem i morse, denna morgonpigga lilla brud. Tror det är lika bra att jag börjar lägga mig samtidigt som tjejerna på kvällarna om jag ska orka kliva upp denna tid varje morgon, det där med egentid efter dom somnat är endast ett minne blott för när de väl somnat på kvällarna är jag så slut att jag däckar i soffan! Haha!
 
Känner mig ändå rätt pigg idag och väldigt glad över Atlaz (Blue Badger's Glenfiddich) som igår klarade GGK's grytanlagsprov med Kvalite 1. Och ett extra stort grattis till husse som kämpat och lagt ner en massa tid på detta. Duktiga grabbar båda två!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0