V37


 
Så gick vi in i V37, inte många dagar kvar nu! Fast just idag skulle det gärna få vara över. Tror att den lilla lyckats lägga sig så den trycker på någon nerv. Det känns som jag har konstant håll på höger sida och då inte den svaga sortens håll utan den man får när man sprungit så långt att man inte klarar ett steg till. Så hittills idag trippar jag fram med små steg och andas med försiktiga andetag för råkar jag ta ett långt steg eller ett djupt andetag hugger det till så jag viker mig. Hoppas verkligen att detta ger sig snart för jag har lite svårt att bara sitta/ligga stilla en hel dag utan att göra något alls.
 
Tjejerna hade bråttom upp och iväg till dagis i alla fall, det nalkades midsommarfest för dom idag. Så allt gick med en jäkla fart och klänningar var väldigt viktigt. De valde själva ut sina favoritklänningar för stunden och strålade ikapp med solen här på morgonkvisten. Så underbart söta och glada ♥
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0