Framtidsplaner


 

Hua vad längesen det var jag skrev men kände att det var dags nu. Har hänt en hel del och kommer hända en hel del framöver så jag har lite att skriva om men tar väl inte allting nu på en gång. Det största som händer är att vi nu väntar vårt tredje barn som ska komma till oss mitt i sommaren, är nu i vecka 23 och det kommer en bild längre ner så ni som har svårt för gravidmagar ska nog titta bort då. Vet inte om det blir en pojke eller flicka men det har blivit så att jag kallar den för han så vi får väl se om det är rätt. Något annat som (kanske?) tyder på att detta är en liten grabb är att denna graviditet är helt olik de två tidigare, den som väntar får se. Glad för vilket som är jag i alla fall ♥

 

Nästa grej som känns stort för mig är att jag ska börja plugga igen. Börjar med att läsa upp en kurs med start redan nu i april, sedan ska jag fortsätta att höja betyg under föräldraledigheten och efter det söka högre utbildning hösten 2014. Var nyligen rätt säker på vad jag skulle läsa vidare till men har nu kollat några fler utbildningar så vi får se vilken det blir i slutändan. Vad det än blir så kommer det bli bra och jag känner mig riktigt taggad för studier!

 

Våra tjejer växer och blir stora. Nellie fyllde nyss fem och snart blir Alice tre. Två små brudar som tar för sig av livet, vet vad dom vill ha och har stora personligheter som man blir helt galen på vissa dagar och förundras över andra. Dom ger verkligen livet fart!

 

 


Kommentarer
Postat av: Med Lenas egna ord

Grattis till babyn som kommer! Och vad bra att du tänker plugga, utbildning är alltid bra.

I morgon ska jag kolla på en system-kamera! Går fotokurs.

hälsn./Lena

Svar: Tackar, det kommer bli roligt med en liten till :) Jag får väl komma och hälsa på något i sommar så du får träffa oss. Och jag ska försöka komma in nån dag snart och hälsa på också, tiden rinner ifrån en hela tiden bara.
Ja det ska bli kul att åter börja läsa och förhoppningsvis har jag bestämt mig till våren 2014 vilken väg jag ska gå vidare sen, har några olika utbildningar att välja mellan. Kul att du börjat med foto! :) Hoppas det kommer gå jättebra och att du hittar en bra kamera.

Mvh//Kerstin
Kersan

2013-03-18 @ 21:40:15
URL: http://ohl.se/lena

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0