Sovrummet


 
Jobbet med sovrummet började förra veckan. Nytt fönster är redan insatt sedan tidigare då lillebror kom och hjälpte oss en helg med det. Sen är snart hela rummet är utrivet, bara golvet kvar, så de hemska blå väggarna som fanns är nu ett minne blott. Även den helt kaotiska elen som fortfarande gav ström fast allt var avslaget är också väck, himla tur man bor tillsammans med en elektriker annars hade någon elfirma blivit väldigt rik på detta hus där en "hobbysnickare" dragit all el själv och hittills har ingenting han gjort varit rätt. Men nu kommer allt bli nytt, rätt och fullt fungerande. Så elen är vi överens om hur den ska vara, eller Hans säger hur den ska dras och vilka produkter han tänker använda och jag håller med. Sen har vi tak, golv och färg på väggar att komma överens om men vi är inte riktigt där än, och när vi väl kommer dit tror jag inte att det kommer bli några längre diskussioner då vi oftast gillar samma färger och har samma syn på tak. Vad det gäller golvet tror jag att jag kommer få arbeta lite mer för att få in min idé i Hans huvud men jag är envis och ska nog lyckas ;)
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0