Veckorna rullar på


 
Går in i v 25 imorgon :)
 
Varit på koll hos barnmorskan nu på förmiddagen och alla värden såg bra ut. Har härligt nog bara gått upp 3 kg än så länge vilket gör allt mycket lättare när man ska orka med hem och barn på dagarna, underlättar verkligen att inte ha en stor mage i vägen. Fosterljuden låg på 150, någon som vill ge sig på en chansning på kille eller tjej? Fosterljuden tyder på tjej medan magen visst tyder på pojke, men om jag inte minns fel så hade jag en "pojkmage" när jag väntade Alice också så jag lägger inte allt för mycket vikt vid det. Vore superkul med en liten grabb som omväxling men samtidigt är jag så van vid att det ska vara små tjejer springandes här hemma. Om ca 112 dagar får vi se ♥
 


Kommentarer
Postat av: Med Lenas egna ord

Det sägs att man kan mäta brösten och om de ökat mer än 8 cm i omkrets tyder det på tjej. Jag vet inte om jag ska tro på't...

Svar: Ja det finns ju hur många olika saker som helst att gå efter men vet inte om någon är riktigt rätt, men jag ska testa att mäta och se ;)
Kersan

2013-03-27 @ 14:13:57
URL: http://ohl.se/lena

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0