Borde inte starta tvn


 
Hamnade framför tvn medan jag åt och tog en paus från pluggandet och nu är jag så jäkla irriterad. Jag är inte riktigt skapad för att kolla på dokumentärer för jag blir för arg, för upprörd och tappar helt tron på människor i allmänhet. Hur kan vuxna människor seriöst ställa sig bakom en mördare och tycka att det han gjorde inte alls var fel utan att det var offrets eget fel? Ett offer som var 14 år gammal och blev skjuten i bakhuvudet! Jomenvisst, det hade han säkert förtjänat... förbannade idioter!! Meeeen det är ju synd om stackarn som sköt...jo jo.. Eller som en av de vuxna så snyggt uttryckte sig "han skjöt honom och löste därmed sitt problem" Jaha, är det så man gör? Hade du tänkt lika om han skjutit ditt barn också? Usch, det ryser i mig när jag tänker på vilka fruktansvärda människor det går på denna jord.
 


Kommentarer
Postat av: Tess

Ja fy fan för vissa. Älskar i all fall dokumetärer för deras förmåga att visa världen bortom alla smaskiga rubriker om kändisar och idrottare. Även om en blir ledsen och arg och äcklad och det känns helt hopplöst med så mycket ibland.

Svar: Ja jag gillar ju egentligen dokumentärer jag med men blir bara så förbannad. Alla smaskiga rubriker däremot har jag aldrig nån koll på så dom slipper jag ;) Jag är ju helt lost när folk börjar prata om kändisar och ännu mera när det är idrottare!
Kersan

2014-02-15 @ 12:48:01
URL: http://femtesstic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0