Planering, tatuering & överraskning



Blev lugnt med bloggandet för min del förra veckan då jag inte kunde berätta om allt jag gjorde här och jag ville inte råka säga bort mig. =) Jag och bästaste Jerry planerade en födelsedags/överraskningsfest till Hans som ägde rum i lördags och vi hade en del jobb med att få ihop allt så det skulle klaffa. Först och främst så har vi spenderat två veckor med att bjuda folk och vara noga med att ingen fick skvallra för Hans, jag skaffade barnvakt och hundvakt, bokade bord på Texas och hotellrum på Stadshotellet i Hudik (så jag hade en bra anledning till varför Nellie skulle sova borta) och i torsdags fixade vi det sista då vi var på systemet och Ica för att skaffa det som behövdes till festen. Sen var allt klart för party och party blev det! =) Bilder från det kommer i ett eget inlägg sen..

* * * * *

Annat vi gjorde förra veckan var att ha tacokväll när Hans kom hem på torsdan, sen tatuerade han sig större delen av fredan och på lördan lämnade vi bort Nellie och Zeke och for till Hudik, checkade in på hotellet, gick till Texas och åt trerättersmiddag med underbar mat efterrätter man kan döda för och sen var det fest resten av kvällen.















Kommentarer
Postat av: christina

Det verkar varit ett jätte kul party med fin mat och mycket dricka

2009-12-07 @ 20:04:40
Postat av: Kerstin

Sv: Jo det var riktigt roligt! Maten var kanon och det blev en hel del dricka för folket senare på kvällen.. =)

2009-12-08 @ 17:52:01
URL: http://kersans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0