Full rulle


Vår helg blev allt annat än lugn, men det var roligt.. =) Det började med att pappa rullade upp hos oss halvtio på fredag morgon för att börja jobba med listerna i köket, så nu är det skitsnyggt! Sen kom Per och Peter och hälsade på en snabbis efter att dom varit och besiktat en bil. Det var himla skoj att se dom igen, kommer inte ens ihåg senast vi träffades. Efter det fick Nellie sova en stund och sen drog hon och jag in till stan för fika med Malin, även henne var det längesen jag träffade så det var himla roligt att få sitta och bara prata lite skit en stund! Och Nellie fick en sån himla söt nalle som hon är väldigt fäst vid. Som avslut på dagen så blev det tacokväll med Anna, Micke och Zaga som var kvar ända till kvällsbadet.. =)

På lördan så var det babysim på schemat och efter det åkte vi till Byggmax för att köpa det sista till köket. Sen fortsatte dagen med att vi målade lister, fogade och fyllde i färg där det behövdes. Och vi hann även med att baka lite bullar! =) Söndan blev sedan relativt lugn (förutom 20cm snö som skulle skottas) och det var sköööönt..  

     
Till Malin: jag hoppas du är fri den 28:de så vi kan ha sketasköj!! ;-)

     


♥ Och såhär kan det se ut när en liten envis tjej ska äta glass med händerna ♥





Kommentarer
Postat av: malin

kul att hon tycker om nallen....:) jag ska försöka va fri den 28:onde. besikta ju bilen idag och den gick inte igenom:( så vi får se va reparationerna går på innan jag kan bestämma nå....kram kram

2009-02-09 @ 19:30:22
Postat av: erika

Visst är det härligt att äta glass med bara händerna?? Det är Meja ett stort fan av oxå :-D Va skönt att ert kök är klart, ska bli roligt att se resultatet så fort vi kommer ner! Blir nånstans runt din födelsedag :-)

Ta hand om er

kram

2009-02-10 @ 09:18:08
URL: http://www.metrobloggen.se/meja
Postat av: Kerstin

Till Erika: Ja glass med bara händerna är visst livet det.. =) Och ni är så välkomna runt min födelsedag så! kram

2009-02-10 @ 09:30:59
URL: http://kersans.blogg.se/
Postat av: Theres

Men vad kul att se lite bilder på pappa din. Han har man inte sett skymten av sen gymnasietiden tror jag. Huff vad tiden går.



Jag vill åsså ta en fika med dig å Nellie! Ser ju så mysigt ut. Glass ska njutas! Heja Nellie!!

2009-02-11 @ 03:45:13
URL: http://thedah.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ja det var läääääänge sen vi gick gymnasiet nu, alldeles för länge..



Och det är klart vi ska ta en fika när du kommer tillbaka hit, kanske till och med blir glass då.. ;-)



kram

2009-02-11 @ 09:54:00
URL: http://kersans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0