Fototävling




Nu har jag äntligen fått ändan ur vagnen och fixat till tre bilder till fototävlingen på Fotosidans sida. Så om det är någon som är medlem på fotosidan, och gillar mina bilder, var en goding och lägg en röst på mina bilder.. ;-) Det är tre olika teman (Natur, Norden och Dokumentärt) och dessa bilder har jag lagt in som bidrag. Röstningen börjar den 17/1 så jag håller tummarna för att jag kommer få i alla fall någon röst..


         
Natur                        Norden                                Dokumentärt





≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
...det bara måste finnas sådana vampyrer...
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle rösta men jag har dessvärre glömt mitt lösen... Och fattar inte hur jag ska få tag i det! Så dumt... haha Hoppas du vinner. Vad vinner du i så fall? Kram

2009-01-16 @ 21:59:44
URL: http://thedah.blogg.se/
Postat av: Eddan

Schyssta foton!

Du är duktig du! :-)

2009-01-30 @ 09:10:30
Postat av: Kerstin

Tack så mycket för att du gillade mina foton Eddan. Alltid roligt att höra! =)

2009-01-30 @ 16:47:38
URL: http://kersans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0