Pudelhelg =)



Så har ännu en helg gått och vi hann med en hel del den här gången också.. =) Helgen började perfekt med att Hans bjöd mig på thai på fredag medan Nellie var på dagis och senare samma dag fick jag nya underkläder när vi var och handlade, tack så hemskt mycket för det darling! Resten av kvällen blev det mys i soffan med godis och chips. På lördag och söndag fortsatte Hans att jobba på i gästrummet. Han var och köpte spånskivan som saknades och sen var det spackel och slipning som gällde så nästa helg blir det till att börja tapetsera där inne, yeah! Lördag kväll sedan kom pappa och Gudruns pudlar hit för vi skulle vara hundvakt när dom var iväg på kryssning och redan första natten slaktade Engla mina nya hipsters!! Fick sedan veta av pappa att hon hade nån speciell dragning till underkläder och strumpor.. *haha* Men jag kommer inkassera pengar för dessa av papsen när dom kommer och hämtar hundarna ikväll så jag kan köpa nya igen. Francis däremot kände visst att han var tvungen att pinka in revir när han var här och det gjorde han, inomhus! En liten skvätt här och en liten skvätt där. Precis som Zeke gör när man åker och besöker någon som har hund. I övrigt har hundvakteriet gått smidigt, dom går bra överens med både Nellie och Zeke, och dom fann sig fort tillrätta här hemma.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

När vi rensade här för ett tag sedan hittade vi en låda med tapeter i som vi inte kommer använda. Fyra oöppnade rullar och två rullar med spill och eftersom vi inte tänkte använda dom så slängde vi ut en annons på Tradera och tänkte att det är ju bättre att få nån krona för dom än att bara slänga dom. Döm om min förvåning när jag loggade in nu och såg att högsta budet ligger på strax över 1000:- för dom!! Auktionen går ut imorgon och det ska bli intressant att se vad slutbudet hamnar på.. =) Hur som helst riktigt bra med lite extra pengar!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Och på fredag ska vi på ultraljud och se vår nya lilla parvel för första gången, kommer bli så skoj!! *längtar massor*



Kommentarer
Postat av: erika

Åh va spännande med ultraljud! Jag minns vårt som att det vore igår :-)



Vi önskar er en bra dag

kramkram

2009-11-04 @ 12:37:52
URL: http://www.metrobloggen.se/meja
Postat av: Kerstin

Sv: Ja det är något man aldrig glömmer.. =) Längtar som tusan!!

2009-11-05 @ 10:31:14
URL: http://kersans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0