Snart är han hemma igen



Klockan tolv börjar Nellie och jag fara mot Ramsjö för att hämta hem Hans och Zeke igen. Dom har varit på älgjakt sen i fredags, eller ja Hans har det inte Zeke.. =) Men idag får vi äntligen hämta hem dom igen, ska bli skönt! Och perfekt att få fylla frysen med nytt älgkött också.. ;-) Mums!



Ett stort tack till lillasyster som kom och åt mat med oss igår och dessutom lagade det mesta utav maten när jag mådde dåligt. Du är en riktig liten ängel många gånger.. =) Lovar att det blir jag som lagar maten nästa gång jag bjuder.. ;-) *puss på dig*



Lägger upp två bilder från förra veckan.


Nellie tog till vara på dom varma septemberdagarna =)


Och såhär fortskrider det med grundmålningen av garaget



Kommentarer
Postat av: erika

Lillfisen :-) jag har messat till brorsan & bjudit hit er på lördag, jag fyller år & tänkte bulla upp lite :-D det är lika bra att jag säger det till dej oxå för han kan ju tendera att glömma saker :-D



Ha d gött & krama om Nellie från oss

2009-09-15 @ 13:06:03
URL: http://www.metrobloggen.se/meja
Postat av: Theres

Börjar bli fint nu garaget! =)

2009-09-16 @ 20:05:15
URL: http://thedah.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

Självklart så lagar jag gärna maten nästa gång du bjuder också.. Jag är ju bara glad att jag får komma..:P

2009-09-18 @ 12:01:31
Postat av: Kerstin

Sv: Du är go du lillan! Och du vet väl att du alltid är välkommen hos oss! =) Hur hade vi annars klarat sommaren.. ;-)

2009-09-18 @ 17:53:49
URL: http://kersans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0