Nytt extrajobb



Längesen jag skrev nu men tiden bara flyger iväg. Mycket därför att jag hittat ett nytt jobb där jag går som vikarie och har fått jobba en hel del på sistone, vilket kommer bli bra pengar framöver! Har ju redan ett jobb som jag är föräldraledig från men där jobbar man i 24-timmarspass och det har jag absolut ingen möjlighet till som läget ser ut nu så därför har jag sökt lite annat och hittat ett extrajobb. Har dock fått höra nu att jag kan få hoppa in och jobba dagar på mitt vanliga jobb när det krisar med personal där och det kan jag bara tacka och ta emot.

Och då Alice är alldeles för liten för att gå på dagis letade vi barnvakt förut och hittade världens mysigaste tjej som ställer upp och är med Alice då jag jobbar. Har även hjälpt till ibland med båda våra flickor och dom tycker om henne massor båda två, speciellt Nellie som blir skitglad när hennes "Fia" kommer hit.. :) Känns riktigt bra att vi hittat någon som både jag och Hans trivs med och det känns aldrig jobbigt att lämna våra flickor i hennes händer. På fredag har hon till och med bjudit med Nellie på cirkus och det ska bli skoj att se vad Nellie tycker om det, kan bara tänka mig vad spännande det kommer vara för henne!



Kommentarer
Postat av: Sofia "Fia"

Vad fint skrivet!:D fick man sig en liten tår i ögat:') tycker hur mycket som helst om Era flickor och det känns jättebra att höra att ni är nöjda!

Det är verkligen jag iallafall!:)

2010-08-28 @ 18:33:00
Postat av: Kerstin

Sv: Dom tycker massor om dig med och det gör vi också, vi är supernöjda! :)

2010-08-28 @ 19:08:48
URL: http://kersans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0