Kan inte tiden snabba på lite?


 

Jag börjar ledsna på den här graviditeten nu..tyvärr! Jag hade det så oförskämt lätt när jag väntade Nellie så jag var egentligen inte beredd på att det skulle bli nå annorlunda denna gång. Jag är ständigt trött, har huvudvärk varenda dag, blir andfådd för minsta lilla och ryggen orkar inte med och värker men detta är ändå saker som jag kan ta och de flesta går ju att göra något åt, åtminstone litegrann. Men det som stör mig mest och som får mig att ledsna är att inte ha någon ork till nånting, jag har ork i några få minuter när jag ska göra något och sedan är den som bortblåst så minsta lilla grej blir jobbig och det är fan inte roligt längre! Jag orkar inte ens gå promenader som jag är så van vid att göra för jag orkar inte få med mig vagnen i snön.. Så jäkla surt! Så nu får de här veckorna som är kvar rulla på lite fort så jag får ut den lille parveln och kan börja återgå till mitt normala jag igen. Där jag har rätt vikt, kan gå på låååååååååånga promenader och kanske börja träna igen, om tiden kommer finnas till det.



Kommentarer
Postat av: Linda, Jonas och lilla Vilmer

Stackare! Inte kul det där. Jag vet precis hur det känns...min graviditet med Vilmer var exakt likadan! Hoppas att det blir bättre snart och tillåt dig att ta det lugnt fram tills dess. :) KraaM

2010-02-24 @ 12:41:07
Postat av: Kerstin

Sv: Ja det är inte roligt och inte är det så lätt att ta det så lugnt som man vill heller då man har en 2-åring som flyger omkring.. :) Men det är ju inte så många veckor kvar nu så jag får stå ut..

2010-02-24 @ 14:46:01
URL: http://kersans.blogg.se/
Postat av: erika

Stackare!!! Tänk att graviditeterna kan vara så olika?! Du får kämpa på någon vecka till :-)



kram

2010-02-25 @ 14:26:17
URL: http://www.metrobloggen.se/meja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0