En dag i Igge



Idag har jag, Nellie och Alice spenderat en hel dag i Iggesund och det var så skönt och roligt, förutom när Nellie fick ett utbrott men det är väl sånt man får räkna med, men i övrigt var det en helt underbar dag! :)

Det började med att jag tog bilen till pappa och Gudrun, sen gick vi därifrån till campingen för att se på Anna när hon ställde ut sin dalmatin Zaga, det gick bra men hon blev inte placerad tyvärr. Efter det gick vi tillbaka till pappa och Gudrun och då började det ramla in syskon. Först kom mina två goa extrasystrar Elina och Natalie och sen kom minsta syster Amanda och pappa. Även en kompis till systrarna kom inramlande och efter det blev det fika länge och väl. Där Nellie styrde och ställde, blåste smulor, bråkade med hundarna och satte de flesta i arbete. Vi var där länge och satt i solen och myste, Nellie lekte på gräsmattan, Alice blev ompysslad av extramormor Gudrun och jag hade sån lust att bara stanna där i evigheters evigheter, i alla fall i just den mysiga känslan. Jag blev heller inte mindre sugen på att stanna då Elina tyckte jag skulle dricka vin med dom, sova över och som hon sa låta Gudrun ta hand om barnen. Var ju en härlig tanke! ;)

Vi var alla trötta och nöjda efter en heldag på vift. Nellie somnade i bilen så henne var det bara att bära raka vägen in till sängen när vi nu kom hem och Alice har också sjunkit in i dvalan. Själv ska jag mysa med sambon i solen, grilla och sen avsluta det hela med en Half Baked

Men jag tackar alla mysiga männsikor för en underbar dag i lilla Igge!



Kommentarer
Postat av: Gudrun

Tusen tack själv =) var jätte mysigt... Vi får väl boka in någon helgdag och kväll och natt framöver.. Jag passar gärna era små goa trollungar

2010-05-15 @ 19:10:52
Postat av: Kerstin

Sv: Det ska vi absolut göra det! :)

2010-05-15 @ 21:56:26
URL: http://kersans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0