Grillfest



Idag hade vi fikafrämmande här mitt på dan, då kom Janne och två vänner till honom hit på mc. Det var roligt att träffa dom, fika, prata en massa och få höra lite om den kommande mc-resan till sommaren. 

Sen har det varit grillparty här ikväll, mumsigt värre! Anna och Mattias kom hit för öl och grillat och sen kom Pelle och Maja hit för att dricka lite och umgås. Grillade marinerad saltrulle och majskolvar och till det gjorde vi potatisgratäng och en sallad. Nu försöker jag få flickorna att sova medan resten av folket sitter nere i vardagsrummet, dricker öl och har det roligt. Det är dock inte det lättaste att få Nellie att varva ner så hon kan somna då det varit full rulle hela dagen och hon är uppe i varv. Inte blir det lättare då hon hör att älskade Anna är på nedervåningen heller för är hon här vill ju Nellie helst vara där hon är.. :) Men det är bara att vänta ut henne, det är ju ändå inget vi ska upp till imorron så det gör inget om hon somnar sent ikväll och vaknar sent imorron bitti. Vore skönt med en sovmorgon! ;)



Ett litet tack till mamma för att du är den du är och tar det mesta med ett stort lugn.
Jag älskar dig för det.



Kommentarer
Postat av: Moster Anna

Tack för igår! De var underbart roligt!:) Jag hoppas de kommer upp lite bilder! :P Du får gärna maila bilderna på Mattias till mig..:)

2010-05-09 @ 16:56:07
Postat av: Kerstin

Sv: Tack själv! :) Och självklart kommer det bilder, troligen imorron, och visst mailar jag dom till dig. :)

2010-05-09 @ 21:52:40
URL: http://kersans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0