Fullt upp



Idag kommer nog dagen gå fort! Har varit hemma och myst med flickorna tills fram för en liten stund sedan då jag lämnade Nellie på dagis. Nu ska jag och Alice skynda oss att äta lite och sen lämnar jag henne hos gammelmormor så jag kan dra iväg och jobba några timmar. Efter jobbet får jag skynda mig att hämta båda två, åka hem, förbereda mat, invänta att goa Sandra kommer och passar dom en stund och så rullar jag mot Gävle för föreläsning av en bergsklättrare och middag som jobbet bjuder på, kommer bli intressant!

Så jag kommer ha fullt upp idag men det gillar jag, speciellt då jag börjar bli alldeles för rastlös när jag bara går omkring hemma. Vill hela tiden vara ute och göra något, vad som helst egentligen, bara jag slipper känslan av rastlöshet. Inte så många som förstår vad jag menar ibland när jag ska förklara saker men det gör underbara syster så jag sänder en kram till dig för att du inte dumförklarar mig...så ofta iaf.. ;)



Är hon inte för söt? :)



Kommentarer
Postat av: Systeryster

Ja, visst är jag underbar..;) Och sååå söt! ;)

Jag dumförklarar dig bara när du är dum vet du väl, och de är ju inte så ofta! Längtar till fredag då blir de kvalitétstid för bara oss..:D

2011-02-23 @ 14:08:50
URL: http://www.tufflaz.se
Postat av: Kerstin

Sv: Näe det är inte sååååå ofta.. ;) Och fredag kommer bli skoj!! Har ändrat så jag bara har uppdragen på Birsta att göra också så då är det bara två sen kan vi bara röja omkring där!! :)

2011-02-24 @ 09:14:29
URL: http://kersans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0