På rätt väg



Igår var en sån där riktigt bra dag. Började med att jag klev på vågen på morgonen och hade gått ner 1,5 kilo. Jobbet gick med en jäkla fart. Flickorna var snälla hela dagen. Chefen på ena jobbet ringde och har jag tur får jag en fast tjänst. Fick en lönespec som visade att jag skulle få ca 500:- mer än jag räknat med. Och Hans hade laddat hem ett träningsprogram till mig så kvällen avslutades med ett pass Core synergistics! Tungt men fint pass! ;)



Förra helgen var vi i Ramsjö, här är lite bilder från det.











Kommentarer
Postat av: erika

nellie spatserade runt i fasters gamla tröjja mest hela tiden hörde jag :-) skoj att hon gillar den & den passar ju perfa! man riktigt ser hur det lyser bus i ögonen på henne ;-) & lilla alice är så söt så man blir alldeles glad av att se henne! de där galningarna i kammo-kläder väljer jag att inte kommentera med än just att de förmodligen är lika galna som de ser ut!



ha d gött & ta hand om er

& förresten, inte behöver väl du gå ner i vikt?!?



kramen

2011-02-22 @ 13:09:55
URL: http://www.erikabergstrom.com
Postat av: Kerstin

Sv: Jo nog lyser det bus i ögonen på henne alltid, det gör det för jämnan.. :)



Och lite vill jag gå ner, ligger fortfarande 3,5 kilo över normalvikten min nu. Men mest vill jag slimma till det hela så det är därför jag tränar, skulle jag dessutom gå ner lite så inte klagar jag.. :)

2011-02-22 @ 14:23:20
URL: http://kersans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0